بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/31
شماره 2472 - تاریخ 1403/02/31
آخرین اخبار
جوابیه روابط عمومی شرکت شهروند به خبر کذب در خصوص کیفیت گوشت تنظیم بازاری در یکی از شعب
یک هکتار اراضی کشاورزی در منطقه 19 آزاد سازی شد
عملیات احداث آمفی‌تئاتر روباز بوستان شهید کاظمی منطقه 19 از نیمه راه عبور کرد
ساماندهی پارکینگ های حرم مطهر برای خودروهای زائران امام راحل در منطقه 19
بررسی طرح های اجرای تقاطع غیر همسطح بر روی خیابان بسیج در منطقه ۱۵
برگزاری دومین نشست صمیمانه شهردار منطقه۴ با شهرداران مدارس
اتصال رینگ اول فاضلاب منطقه ۲۱ به شبکه فاضلاب تا خرداد
اجرای عملیات همسطح سازی، لکه گیری، تراش و روکش آسفالت بیش از ۶۹ هزار ۸۰۰ مترمربع بزرگراه لشگری و بزرگراه متوسلیان و معابر در منطقه ۲۱
تمهیدات ترافیکی و بازسازی مسیر خط ویژه اتوبوس های تندرو BRT در بلوار شهدای حصارک
ترمیم و رفع چاله‌های خطرساز بزرگراهی ناحیه۶ با استفاده از آسفالت گرم
افتتاح دو مجموعه ورزشی ویژه بانوان در سال جاری در منطقه ۱۷
حفظ ۱۱ هزار متر مربع فضای سبز در احداث ایستگاه تبادلی خط ۹ و ۱۱ مترو
امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین
امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین
جابه‌جایی بیش از ۱۷۹ هزار نفر از شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ امام رضایی ها با متروی تهران
گام بلند مدیریت شهری در توسعه سرانه های ورزشی منطقه ۱۲
آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی دختر محلات قلب طهران
برگزاری پنجمین نشست جمیعت شاعران آزاد ایران و ششمین اجلاس جهانی هم سرا
احداث نخستین مخزن ذخیره آب فضای سبز در بزرگراه شهید خرازی
بهسازی ۸ میدان میوه و تره بار در منطقه۲
چراغ‌ راهنمایی 295 تقاطع منطقه دو بهسازی و رفع نقص شد
استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی تسهیل می‌شود
احتمال وقوع «سیل مشهد» پیش‌بینی شده بود/ میزان بارش‌ها در سطح «هشدار قرمز» نبود
دستاوردهای دولت در حوزه اشتغال و معیشت
برنامه‌های گرامیداشت سوم و چهارم خرداد اعلام شد
معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانك صنعت و معدن: در سال گذشته مبلغ 465 میلیون یورو از مطالبات ارزی و 618 هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانك وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یك فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبكه بانكی است
معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانك صنعت و معدن: در سال گذشته مبلغ 465 میلیون یورو از مطالبات ارزی و 618 هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانك وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یك فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبكه بانكی است
کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی
کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی
قدردانی از بانک کشاورزی به عنوان سازمان پیشرو در مدیریت مصرف برق
قدردانی از بانک کشاورزی به عنوان سازمان پیشرو در مدیریت مصرف برق
فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی
فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی
سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی بانک توسعه صادرات ایران منصوب شد
سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی بانک توسعه صادرات ایران منصوب شد
تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون
تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون
مخبر: ظرف دو هفته آینده تمامی مردم آسیب دیده ناشی از سیل اخیر اسکان داده می شوند
افتتاح رسمی دو طرح سد قیز قلعه‌سی و تکمیل و توسعه سد خداآفرین
نجارزاده: ارتباط منسجم بانک ملی ایران با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود
نجارزاده: ارتباط منسجم بانک ملی ایران با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود
رضایت کامل اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی از عملکرد بانک ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب
رضایت کامل اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی از عملکرد بانک ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب
تیم ملی تکواندوی ایران قهرمان آسیا شد
ورود دلار به کانال ۵۷ هزار تومان/ ادامه روند کاهشی نرخ ارز
آرامگاه خشایارشا در تهدید است؟
مجمع تشخیص مصلحت لایحه حمایت از خانواده را تعیین تکلیف کرد
اقدامات قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران در سال گذشته تشریح شد؛ پرداخت 28 هزار و 408 فقره به مبلغی معادل39.113 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن فرزند سوم به متقاضیان
اقدامات قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران در سال گذشته تشریح شد؛ پرداخت 28 هزار و 408 فقره به مبلغی معادل39.113 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن فرزند سوم به متقاضیان
کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند
کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند
همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد
همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد
امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه برای ثبت نام خودروهای برقی وارداتی فراهم است
امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه برای ثبت نام خودروهای برقی وارداتی فراهم است
اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی درناحیه٢ منطقه٦
شهردار منطقه۶ میهمان منزل شهدا شد
توافق دوشان‌تپه تصویب شد
برگزاری پویش یکشنبه با ورزش بانوان
پاکسازی ۱۱۰ متر مربع جداره ها در منطقه ۲۱
۶۰ مصوبه، رهاورد سومین بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۵، از ناحیه یک بود
نصب ۱۴۴ تابلو قدم شمار در منطقه ٢١
-از کادر آموزشی مدارس استثنایی منطقه۴ تقدیر شد
کد خبر: 562042 | تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۲۱ - 17:19
جهش تولید با مشارکت مردم
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل:

جهش تولید با مشارکت مردم

با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه، توانستیم در سال ۱۴۰۲ عملکرد مطلوبی را شاهد باشیم و امیدواریم در سال ۱۴۰۳، این تلاشها تداوم یافته و به برنامه عملیاتی تدوین شده دست یابیم.

نوآوران آنلاین-

این مطلب، از سوی آقای جوادی، مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، در جلسسه ی شورای اداری عنوان شد.

ایشان، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای تمامی اعضای خانواده موسسه اعتباری ملل، گفت: شروع سال جدید، شروع مسیری جدید برای دستیابی به برنامه هاست. درهر واحدی که فعالیت می کنیم، عملکرد یک سال گذشته حوزه فعالیت خود را تحلیل و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم. این آنالیز در شروع مسیر، به ما کمک می کند تا به این مهم دست یابیم که آیا در برنامه های قبلی، به درستی حرکت کرده‌ایم یا انحراف داشته‌ایم؟ و بر این اساس، نقاط قوت سالهای گذشته را تقویت و نقاط ضعف را از بین ببریم

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با تاکید بر ضرورت ارتباط در میدان رقابتی، گفت: بیاییم این سوال را ویترین نگاه مان کنیم که، در ایجاد یک زنجیره ارتباطی بین صف و ستاد؛ مابین مشتریان محترم  و سازمان و نیز برقراری رابطه بین موسسه با سپرده گذاران، سهامداران و مردم، چه میزان موفق بوده ایم؟ مردم به خوبی این‌ موارد را رصد می‌کنند. امروزه هموطنان، تنها به اسم بانک یا موسسه توجه نمی کننند؛ بلکه معیارهایی نظیر: اخلاق، ادب، احترام، خدمات به روز، پاسخگویی درست، انجام بموقع کار و مهمتر، توجه و اهمیت به آنان، ملاک انتخاب شان برای فعالیتهای بانکی است. این نوع حرکتهای بنیادین، سبب جذب مشتریان محترم و در نهایت افزایش سودآوری موسسه و زمینه ساز بهبود زندگی کارکنان و سهامداران خواهد شد؛ که به نظر، برنامه ریزی در جهت تحقق این هدف، یک ضرورت محسوب می شود.

آقای جوادی، با یادآوری اینکه، برای سال جاری باید هدفمندتر بوده و برای هر تغییری آمادگیهای لازم را داشته باشیم، گفت: اتفاقات داخلی و خارجی را به خوبی رصد کنیم و برای هر طرحی آماده باشیم تا بتوانیم سربلند باشیم. ما به عنوان یک رکن از ارکان نظام بانکی، در حد خود باید تلاش کنیم که مشکلات مردم مرتفع و رفاه و آبادانی، بیش از پیش به مردم هدیه شود.

ایشان، با اشاره به اینکه، با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه، در سال ۱۴۰۲، عملکرد مطلوبی را شاهد بودیم،  گفت: در سال گذشته، توانستیم در بانکداری دیجیتال، رشد خوبی داشته باشیم و خدمات قابل توجهی را برای سهولت در فعالیتهای اقتصادی هموطنان گرامی ارائه نماییم تا آنجایی که، دستیار صوتی هوشمند نرم‌افزار فام در جشنواره نوآوری برتر ایرانی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، به عنوان "محصول برتر نوآوری ایرانی" انتخاب شده و توقع ما این است که این صدرنشینی ادامه یابد.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با اشاره به اینکه، باید برای مشتریان ارزش قائل شویم و  به دنبال راهی برای حل مشکل آنها باشیم، افزود : با رعایت اعتبارسنجی و بهداشت اعتباری در کمترین زمان ممکن، تسهیلات درخواستی آنان را پرداخت کنیم و این تسهیلات را بسوی واحدهای تولیدی سوق دهیم و از این طریق بتوانیم شعار"جهش تولید با مشارکت مردم"، که توسط مقام معظم رهبری در سال جاری نامگذاری شده است، جامع عمل بپوشانیم.

وی افزود: به حمدالله، در حوزه تسهیلات تکلیفی، در سال ۱۴۰۲ توانستیم بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه در سرفصلهای ازدواج و فرزندآوری پرداخت کنیم که نشاندهنده همکاری این موسسه با دولت، بانک مرکزی و گره گشایی از جوانان کشورمان است.

آقای جوادی، سرلوحه قراردادن قوانین را در امور روزانه، امری ضروری دانست و گفت:  سعی ما این باشد که براساس دستورالعملهای ابلاغی به موسسه حرکت کنیم و قوانین را بومی سازی کرده و برای اجرای مطلوب آن، پیگیری و رصد نماییم.  

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با یادآوری این مهم که، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و باید با هم هماهنگ باشیم، گفت: مشتریان به ما اعتماد کردند؛ لذا باید با فعالیت شایسته،  برخورد مناسب و رفتار خوب، رضایت مشتریان را جلب کنیم. اگر مشتریان از ما راضی باشند، ما را ترک نخواهند کرد. زمان را از دست ندهیم. ما در موسسه ملل، از کارکنان با تجربه و پرتلاش بهره‌مند هستیم که باید از پتانسیل آنها به خوبی بهره‌برداری شود. از همه فکرها، دیدگاهها، نظرات و پیشنهادات استفاده کنیم  که باعث رشد موسسه خواهد شد.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.