بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/06/26
شماره 2544 - تاریخ 1403/06/26
آخرین اخبار
مثلث کامران قاسمپور، دیوید تیلور و تانک روس در جهانی آلبانی؟
آیا تولید گندم با توجه به قیمت جهانی صرفه اقتصادی دارد یا واردات؟ کارخانجات باید به‌صورت مستقیم از کشاورزان خرید کنند
گنج‌یاب‌ها کتیبه خط میخی در شمال غرب ایران را تخریب کردند + ویدئو
حضرت آیت الله خامنه‌ای: یکی از واجبات قطعی حمایت از مظلومان غزه و فلسطین است
وجدان كاری و ارزش‌های اخلاقی كاركنان؛ پایه و اساس اجرای كنترل‌های داخلی در سازمان
وجدان كاری و ارزش‌های اخلاقی كاركنان؛ پایه و اساس اجرای كنترل‌های داخلی در سازمان
استخراج پایدار مواد معدنی در قرن ۲۱
استخراج پایدار مواد معدنی در قرن ۲۱
تحقق جهش تولید؛ مستلزم روشنگری و مطالبه گری رسانه‌ها
تحقق جهش تولید؛ مستلزم روشنگری و مطالبه گری رسانه‌ها
تحقق جهش تولید؛ مستلزم روشنگری و مطالبه گری رسانه‌ها
سرمایه‌گذاری فولاد هرمزگان در آموزش و توسعه توانایی افراد
سرمایه‌گذاری فولاد هرمزگان در آموزش و توسعه توانایی افراد
تفاهم‌نامه‌ ی سه جانبه میان هیات عمانی، اتاق بازرگانی اهواز و شرکت فولاد خوزستان امضا شد
تفاهم‌نامه‌ ی سه جانبه میان هیات عمانی، اتاق بازرگانی اهواز و شرکت فولاد خوزستان امضا شد
هشتمین جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد خوزستان برگزار شد
هشتمین جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد خوزستان برگزار شد
رویکرد نوین مدیریت شایستگی
رویکرد نوین مدیریت شایستگی
سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت‌های بزرگ صنعتی در شرکت های نوآور
سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت‌های بزرگ صنعتی در شرکت های نوآور
سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت‌های بزرگ صنعتی در شرکت های نوآور
سردرب ورودی و ساختمان حراست شهرک شهید محمد منتظری افتتاح شد
سردرب ورودی و ساختمان حراست شهرک شهید محمد منتظری افتتاح شد
گاریدو: بازی سختی در پیش داریم/ بازیکنان ما بهترین هستند
جشن «غنچه‌ها» فردا برگزار می‌شود/ پیش‌بینی ورود بیش از ۷۰۰ هزار نوآموز به پیش‌دبستانی
بِرندها به تدریج به تلویزیون برمی‌گردند
بانک ملی ایران طی پنج ماه گذشته به بیش از 16 هزار زوج وام ازدواج پرداخت کرد
بانک ملی ایران طی پنج ماه گذشته به بیش از 16 هزار زوج وام ازدواج پرداخت کرد
لزوم و ضرورت تسریع در افزایش سرمایه بانک مسکن برای پیشبرد طرح نهضت ملی
لزوم و ضرورت تسریع در افزایش سرمایه بانک مسکن برای پیشبرد طرح نهضت ملی
توصیه‌های سیاستی شیخ‌حسینی در رابطه با رویکردها و اقدامات نظارت بانکی
توصیه‌های سیاستی شیخ‌حسینی در رابطه با رویکردها و اقدامات نظارت بانکی
اعتبار قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری تا پایان آبانماه سال جاری
اعتبار قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری تا پایان آبانماه سال جاری
حمایت از شرکت های دانش بنیان در بانک ملت شتاب بیشتری می گیرد
حمایت از شرکت های دانش بنیان در بانک ملت شتاب بیشتری می گیرد
بانک تجارت مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی سال 1403 را تمدید کرد
بانک تجارت مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی سال 1403 را تمدید کرد
تاریخ برگزاری آزمون استخدامی بانک گردشگری - شهریور ماه 1403
تاریخ برگزاری آزمون استخدامی بانک گردشگری - شهریور ماه 1403
کسب رتبه 162 بانک پاسارگاد در میان 1000 بانک برتر جهان، افتخاری بی سابقه در نظام بانکی کشور
کسب رتبه 162 بانک پاسارگاد در میان 1000 بانک برتر جهان، افتخاری بی سابقه در نظام بانکی کشور
وام قرض الحسنه غیر حضوری دریافت کنید
وام قرض الحسنه غیر حضوری دریافت کنید
تجلیل موسسه اعتباری ملل، از قهرمان المپیک 2024 پاریس
تجلیل موسسه اعتباری ملل، از قهرمان المپیک 2024 پاریس
اعطای نمایندگی جنرال بیمه تعاون در سراسر کشور
اعطای نمایندگی جنرال بیمه تعاون در سراسر کشور
حضور فعال بانک آینده در کنگره و نمایشگاه موبایل ایران
حضور فعال بانک آینده در کنگره و نمایشگاه موبایل ایران
رکوردهایی که توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شکسته می‌شود...
رکوردهایی که توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شکسته می‌شود...
برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای پرداخت ۴ میلیون فقره وام در سال ۱۴۰۳
برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای پرداخت ۴ میلیون فقره وام در سال ۱۴۰۳
تحول فناورانه حمل و نقل تبریز با همراهی بانک صادرات ایران
تحول فناورانه حمل و نقل تبریز با همراهی بانک صادرات ایران
در آمیختن هنر و بانکداری با رونمایی از آلبوم «ش‌ م‌ س» شجریان
در آمیختن هنر و بانکداری با رونمایی از آلبوم «ش‌ م‌ س» شجریان
اخبار سیاسی ۲۵ شهریور؛ نشست معاونان اول سه‌قوه/بررسی طرح تعطیلی آخر هفته با حساسیت‌های مراجع
تست فناوری اصلاح موقعیت مداری در عمر یک ساله «چمران-۱»/ رسیدن به مدار خورشید آهنگ در سال جاری با «قائم ۱۰۰»
ناتوانی در تأمین انرژی در زمستان؛ تیر خلاص بر بدنه تولید
ناتوانی در تأمین انرژی در زمستان؛ تیر خلاص بر بدنه تولید
ناتوانی در تأمین انرژی در زمستان؛ تیر خلاص بر بدنه تولید
هوش مصنوعی در برابر تغییرات اقلیمی
هوش مصنوعی در برابر تغییرات اقلیمی
پایان موفقیت‌آمیز تدوین جهت‌گیری‌های استراتژیك شركت‌های گروه فولاد مباركه
پایان موفقیت‌آمیز تدوین جهت‌گیری‌های استراتژیك شركت‌های گروه فولاد مباركه
پیش‌بینی کاهش تورم در کانال ۳۰ درصد و رشد اقتصادی ۳.۵ درصدی در سال جاری
بانک ها باید شریک استراتژیک فین تک ها و کسب و کارهای پلتفرمی باشند
بانک ها باید شریک استراتژیک فین تک ها و کسب و کارهای پلتفرمی باشند
ایده جدید وام قرض‌الحسنه اموال (منقول و غیرمنقول) برای جهش تولید
ایده جدید وام قرض‌الحسنه اموال (منقول و غیرمنقول) برای جهش تولید
کسب رتبه برتر بانک سپه در استقرار نظارت و تطبیق شرعی در سال 1403
کسب رتبه برتر بانک سپه در استقرار نظارت و تطبیق شرعی در سال 1403
تنخواه کارت بانک کشاورزی، ابزاری کاربردی برای مدیران مالی شرکت ها
تنخواه کارت بانک کشاورزی، ابزاری کاربردی برای مدیران مالی شرکت ها
تجلیل از بانک پارسیان به‌عنوان بانک پیشرو در استقرار نظارت و تطبیق شرعی
تجلیل از بانک پارسیان به‌عنوان بانک پیشرو در استقرار نظارت و تطبیق شرعی
یک هشدار جدی برای آینده سینمای ایران
سفر ۳ روزه پزشکیان به عراق، چهارشنبه آغاز می‌شود
در سالروز تاسیس بانک ملی ایران؛ پاسخگویی مستقیم مدیران امور شعب تهران و مستقل و امور شعب منطقه 2 به مشتریان
در سالروز تاسیس بانک ملی ایران؛ پاسخگویی مستقیم مدیران امور شعب تهران و مستقل و امور شعب منطقه 2 به مشتریان
یادداشت مسؤل نظارت و تطبیق شرعی بانك صنعت و معدن به مناسبت هفته بانكداری اسلامی
یادداشت مسؤل نظارت و تطبیق شرعی بانك صنعت و معدن به مناسبت هفته بانكداری اسلامی
آمادگی بانک کشاورزی برای توسعه پلتفرم پالیز با کمک جامعه دانشگاهی
آمادگی بانک کشاورزی برای توسعه پلتفرم پالیز با کمک جامعه دانشگاهی
حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در منزل همکار مرحوم «حسین سبزبان» برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده و بازماندگان محترم ایشان
حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در منزل همکار مرحوم «حسین سبزبان» برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده و بازماندگان محترم ایشان
صلاحیت متقاضیان استخدام بانک توسعه صادرات ایران ارزیابی می شود
صلاحیت متقاضیان استخدام بانک توسعه صادرات ایران ارزیابی می شود
کد خبر: 563432 | تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۴ - 16:09
ارتقای حضور جهانی ال‌جی: استراتژی‌هایی برای رشد پایدار

ارتقای حضور جهانی ال‌جی: استراتژی‌هایی برای رشد پایدار

به منظور معرفی ال‌جی (LG) به عنوان یک «شرکت ارائه‌دهنده راهکار برای زندگی هوشمند» و تضمین رشد پایدار آن، لازم است این شرکت رویکرد عملیاتی خود را متحول کند. در این زمینه، پذیرش تغییر به منظور افزایش قابلیت‌های سازمانی و رقابت تجاری بسیار حائز اهمیت است و این شرکت را قادر می‌سازد تا فرصت‌های جدیدی را برای خلق ارزش مشتری در بازار جهانی سریعا کشف کند.

نوآوران آنلاین-

نوامبر گذشته، مدیرعامل ال‌جی، ویلیام چو، شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور این برند را تأسیس کرد تا تغییر و رشد را به همراه داشته باشد و در عین حال قدرت جهانی برند خود را از طریق ایجاد ارزش برای مشتری تقویت کند. این ابتکار مفهوم رویکرد «Outside-In» را معرفی کرد و تمرکز را از فرآیندهای داخلی به جمع‌آوری فعال بازخورد مستقیم از مشتریان تغییر داد. بنا بر روش‌های سنتی، پیش از این ال‌جی بر کیفیت محصول و تحویل به موقع تمرکز می‌کرد. با این حال، به تازگی متوجه شده‌است که در محیط رقابتی امروز، این عوامل به تنهایی برای افزایش سهم بازار و متمایز کردن خود کافی نیستند. در نتیجه، این شرکت شروع به تغییر رویکرد توسعه محصول خود برای ارزیابی ایده‌ها و پیشنهادات از دیدگاه مشتری و توسعه استراتژی‌های رشد پایدار بر اساس این بازخورد کرده است. شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور نقش مهمی در اجرای این استراتژی‌ها ایفا می‌کند.
از منظری گسترده‌تر، اساس شرکت فروش و بازاریابی در خارج از کشور، برند است، که بر اهمیت فوق العاده‌ای که ال‌جی برای آن قائل است، تأکید می‌کند. برند سنگ بنای وجود یک شرکت است و نشان‌دهنده ارزشی است که به مشتریان تحویل داده شده که به نوبه خود، نفسِ وجود شرکت را توجیه می‌کند. علاوه بر این، برند نشان‌دهنده سود است و نقش مهمی در فروش دارد. بنابراین، هدف اصلی شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور، ارتقای قابلیت‌های بازاریابی جهانی و مدیریت برند ال‌جی است.
کمپین «Optimism your feed» که در ماه مه آغاز شد، تلاشی مثال‌زدنی برای تحقق این هدف است. ال‌جی این کمپین را با هدف متعادل کردن «الگوریتم» شبکه های اجتماعی راه‌اندازی کرد، در شرایطی که بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مملو از محتوای منفی هستند. مدیران ال‌جی به دنبال ایجاد تغییراتی در الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی، با ارسال یک فهرست از محتواهای خوش‌بینانه بودند و در نتیجه به ایجاد یک محیط آنلاین مثبت‌تر کمک کردند. آنها این کمپین را وسیله‌ای قدرتمند برای تقویت تصویر برند پویا و جوان خود و به‌عنوان ابزاری نوآورانه برای برقراری ارتباط، با شعار تجاری خود یعنی «Life’s Good» می‌بینند.
یکی دیگر از حوزه‌های تمرکز اصلی شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور، تقویت قابلیت‌های فروش اعضاست که محرک اصلی تولید سود و بهبود سهم بازار است. این مسئله، شامل تعدیل‌های هدفمند برای وظایف معمول و اجرای راه‌حل‌های نوآورانه برای کاهش ناکارآمدی‌هاست. به عنوان مثال، با استفاده از داشبوردهای خودکار، کارمندان می‌توانند در زمان انجام کارهای اداری روزمره صرفه‌جویی کنند و به آنها اجازه می‌دهد تا مهارت‌ها و بهره‌وری خود را افزایش دهند. چنین تلاش‌هایی ال‌جی را قادر ساخت که حتی در بازه زمانی شیوع بیماری‌های همه‌گیر نیز رشد کند و علی‌رغم چالش‌های لجستیکی، به تعهدات خود به مشتریان عمل نماید.
ال‌جی در شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور، بر چهار استراتژی کلیدی برای تغییر عملیات تجاری خود متمرکز است. استراتژی اول بر ایجاد ارزش یکپارچه از طریق مهارت‌های نرم افزاری تمرکز دارد. نوامبر گذشته، این شرکت، برنامه مهارت‌های جدید ال‌جی، موسوم به SW را راه‌اندازی کرد؛ ابتکاری داخلی که برای ارتقای پرسنل در زمینه توسعه نرم‌افزاری طراحی شده است. این برنامه در فاز اول، برای کارمندان دفتر مرکزی ال‌جی در کشور کره جنوبی در دسترس است و آموزش‌های فشرده‌ای را در زمینه نرم‌افزارهای تعبیه‌شده و داده‌پردازی ارائه می‌دهد. این ابتکار با تقویت قابلیت‌های فردی و چشم‌اندازهای شغلی، هم به کارمندان و هم به شرکت سود می‌رساند و در عین حال به مدیران ال‌جی امکان این را می‌دهد که استعدادها را در حوزه‌هایی با اهمیت استراتژیک بالا مستقر کنند و در نتیجه رقابت کسب‌وکار را افزایش دهند.
استراتژی دوم شامل ساده‌سازی فرآیند توزیع و ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق ارائه مدل‌های تجاری مستقیم به مصرف‌کننده (D2C) است. هدف ال‌جی افزایش فروش با استفاده از درک عمیق از ترجیحات مشتری و الگوهای خرید است.
استراتژی سوم ال‌جی، گسترش خدمات اشتراک است. هدف این شرکت با ارائه گزینه‌های متنوع اشتراک، کاهش موانع ورود محصولات با قیمت بالا و در عین حال ارائه تجربیات جدید به مشتری است.
در نهایت، ال‌جی بر ارائه راه‌حل‌های متناسب با بخش‌های مختلف B2B تمرکز خواهد کرد. هدف ال‌جی ادغام راه‌حل‌ها با سخت‌افزاری است که مشتریان تجاری‌ در اختیار دارند و از این طریق، درآمدزایی آنها را می‌توان از مشتریان نهایی افزایش داد. به عنوان مثال، هنگامی که تبلیغات روی یک صفحه نمایش LCD نشان داده می‌شود، ارزش سخت‌افزار افزایش می‌یابد. این نوع تجارت تبلیغاتی می‌تواند بخشی از مجموعه راهکارهای B2B ال‌جی محسوب شود.
هرچند که این چهار استراتژی ممکن است فوراً درآمد را افزایش ندهند، اما آنها زمینه را برای رشد پایدار فراهم می‌کنند و نشان‌دهنده تغییرات اساسی در نحوه عملکرد کارکنان خواهند بود.
هر کارمند نقش مهمی در شکل دادن به برند و رهبری رشد پایدار در بازار جهانی دارد. ال‌جی معتقد است که همه پرسنل، در اصل، سفیران برند هستند. ال‌جی به نوآوری در نحوه کار خود برای دستیابی به رشد پایدار برای برند ادامه خواهد داد.
# # #
شرکت ال‌جی الکترونیکس
ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.
روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری
شماره تماس: 26205940
ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

 

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.