بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/06/18
شماره 2538 - تاریخ 1403/06/18
آخرین اخبار
سامسونگ تجربه ورزشکاران و تماشاگران پارالمپیک پاریس 2024 را ارتقا می‌دهد
نوآوری‌های جدید سرویس Samsung Food؛ تحول تجربه غذایی در IFA 2024
هوش مصنوعی سامسونگ کلید فناوری آینده
شاتل موبایل به مناسبت هفتمین سالروز تولد خود؛ اینترنت و مکالمه هدیه می‌دهد
تجربه سخت یک روز زندگی فضایی روزنامه‌نگار دیلی‌میل
با دستور پزشکیان؛ طلب ۳ ماه داروخانه‌های سرپایی پرداخت شد
افزایش ضریب آماده‌به‌كاری كمپرسورهای اصلی واحد اكسیژن مجتمع فولاد سبا
افزایش ضریب آماده‌به‌كاری كمپرسورهای اصلی واحد اكسیژن مجتمع فولاد سبا
ركورد تولید روزانه این مجتمع با تولید 5 هزار و 48 تن آهن اسفنجی شكسته شد
ركورد تولید روزانه این مجتمع با تولید 5 هزار و 48 تن آهن اسفنجی شكسته شد
صادرات ۸ میلیارد دلاری زنجیره فولاد و سهم ۱۶.۵ درصدی از صادرات غیرنفتی كشور
صادرات ۸ میلیارد دلاری زنجیره فولاد و سهم ۱۶.۵ درصدی از صادرات غیرنفتی كشور
پیشرفت سریع علوم چین
پیشرفت سریع علوم چین
برگزاری دوره آموزشی «حقیقت یك رؤیا» ویژه كارشناسان جدیدالاستخدام
برگزاری دوره آموزشی «حقیقت یك رؤیا» ویژه كارشناسان جدیدالاستخدام
هوشمندسازی فرآیند احیا مستقیم در مجتمع فولاد سبا
هوشمندسازی فرآیند احیا مستقیم در مجتمع فولاد سبا
مدیرعامل فولاد هرمزگان خبر داد: کسب درآمد ۱۴ همتی فولاد هرمزگان در ۵ ماهه نخست امسال/ رشد ۷ درصدی درآمد صادراتی هرمز در شرایط رکود بازار صادراتی
مدیرعامل فولاد هرمزگان خبر داد: کسب درآمد ۱۴ همتی فولاد هرمزگان در ۵ ماهه نخست امسال/ رشد ۷ درصدی درآمد صادراتی هرمز در شرایط رکود بازار صادراتی
استراتژی دقیق و ارتقای شاخص‌های بازرگانی فولاد سنگان
استراتژی دقیق و ارتقای شاخص‌های بازرگانی فولاد سنگان
آموزش؛ یار استراتژیک فولاد سنگان
آموزش؛ یار استراتژیک فولاد سنگان
با وجود محدودیت های انرژی در تابستان سال جاری؛جابجایی رکوردهای تولید و فروش در فولاد سنگان مشق جهاد تولیدست
با وجود محدودیت های انرژی در تابستان سال جاری؛جابجایی رکوردهای تولید و فروش در فولاد سنگان مشق جهاد تولیدست
تمامی واحد هایی که درپالایشگاه اصفهان ممنوعیت استقرار درشعاع ۵۰ کیلومتری شهرها را دارا هستند به سواحل جنوبی کشورمنتقل شدند
تمامی واحد هایی که درپالایشگاه اصفهان ممنوعیت استقرار درشعاع ۵۰ کیلومتری شهرها را دارا هستند به سواحل جنوبی کشورمنتقل شدند
فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در شهرهای ابریشم و تاکستان
فراخوان جذب مدرس هوش مصنوعی در آکادمی ایرانسل
سعید روستایی «زن و بچه» را می‌سازد/ رفع توقیف «سینما متروپل» و «غیبت موجه»
پزشکیان: تکالیف و مسئولیت‌های دقیق هیچ دستگاه و مدیری مشخص نیست
رشد ۲۲۵ درصدی اقلام دانش‌بنیان و ۹ برابری صادرات دانش‌بنیان/بازگشت ۳۴۰۰ نخبه ایرانی به کشور طی ۹ سال
مواضع هالیوودی اوکراین؛ طراحی آمریکا برای اختلاف‌افکنی بین ایران و روسیه
نجارزاده: رعایت انضباط مالی از مهم‌ترین اولویت‌های بانک ملی ایران است
نجارزاده: رعایت انضباط مالی از مهم‌ترین اولویت‌های بانک ملی ایران است
تبریک مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
تبریک مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
مدیر امور وصول مطالبات این بانك از وصول بالغ بر 157 هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی و معادل 33 هزار میلیارد ریال از مطالبات ارزی این بانك در سه ماهه اول سال جاری خبر داد
مدیر امور وصول مطالبات این بانك از وصول بالغ بر 157 هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی و معادل 33 هزار میلیارد ریال از مطالبات ارزی این بانك در سه ماهه اول سال جاری خبر داد
تعامل دوسویه بانک ها و دولت، ضامن پایداری سیستم اقتصادی کشور
تعامل دوسویه بانک ها و دولت، ضامن پایداری سیستم اقتصادی کشور
کاهش۹۰ درصدی زیان انباشته بانک توسعه صادرات ایران
کاهش۹۰ درصدی زیان انباشته بانک توسعه صادرات ایران
پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
بانک توسعه تعاون در حوزه تامین مالی نوین در شبکه بانکی سرآمد بوده است
بانک توسعه تعاون در حوزه تامین مالی نوین در شبکه بانکی سرآمد بوده است
هفته دولت و هفته تعاون به عنوان دو مناسبت مهم شهریورماه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد
هفته دولت و هفته تعاون به عنوان دو مناسبت مهم شهریورماه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد
صدور 815 فقره ضمانت‌نامه در مردادماه 1403 در باجه‌های بانکی روستایی منتخب طرح سفیران
صدور 815 فقره ضمانت‌نامه در مردادماه 1403 در باجه‌های بانکی روستایی منتخب طرح سفیران
افتتاح شعبه آبادان بانک اقتصادنوین
افتتاح شعبه آبادان بانک اقتصادنوین
بانک کارآفرین ۳۴.۷۹ درصد سهام لیزینگ کارآفرین را در بورس عرضه می کند
بانک کارآفرین ۳۴.۷۹ درصد سهام لیزینگ کارآفرین را در بورس عرضه می کند
برندگان سورسامانی مرداد ماه مشخص شدند
برندگان سورسامانی مرداد ماه مشخص شدند
بانک سینا قابلیت تبدیل شدن به بانک اول ارزی ایران را دارد
بانک سینا قابلیت تبدیل شدن به بانک اول ارزی ایران را دارد
جذب منابع و افزایش سهم بازار بانک سینا با تکیه بر کار گروهی، با جدیت دنبال می‌شود
جذب منابع و افزایش سهم بازار بانک سینا با تکیه بر کار گروهی، با جدیت دنبال می‌شود
گزارش عملکرد اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۲
گزارش عملکرد اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۲
پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر
پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر
ثبت 60 هزار تراکنش در خودپردازهای بانک شهر از سوی زائران اربعین حسینی
ثبت 60 هزار تراکنش در خودپردازهای بانک شهر از سوی زائران اربعین حسینی
پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
انتشار نسخه جدید مگابانک ملت
انتشار نسخه جدید مگابانک ملت
عملکرد چشمگیر بانک ملت در پرداخت تسهیلات جهش تولید مسکن
عملکرد چشمگیر بانک ملت در پرداخت تسهیلات جهش تولید مسکن
اپلیکیشن جهش، خدمتی نوین از بانک ایران زمین برای جامعه جهاد دانشگاهی
اپلیکیشن جهش، خدمتی نوین از بانک ایران زمین برای جامعه جهاد دانشگاهی
"پاراف" بانک پاسارگاد، راهکاری قدرتمند برای امضای دیجیتال
"پاراف" بانک پاسارگاد، راهکاری قدرتمند برای امضای دیجیتال
پیام مدیر عامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت فرارسیدن هفته بانکداری اسلامی
پیام مدیر عامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت فرارسیدن هفته بانکداری اسلامی
توضیحات بانک آینده در خصوص خبر اعطای تسهیلات یک میلیارد تومانی این بانک
توضیحات بانک آینده در خصوص خبر اعطای تسهیلات یک میلیارد تومانی این بانک
پیام تسلیت مدیرعامل بانک آینده به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)
پیام تسلیت مدیرعامل بانک آینده به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)
استقبال بیش از ۱۰۰۰ داروساز کشور از خدمت نوین «دکترلند» در «سپینو»
استقبال بیش از ۱۰۰۰ داروساز کشور از خدمت نوین «دکترلند» در «سپینو»
کد خبر: 563432 | تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۴ - 16:09
ارتقای حضور جهانی ال‌جی: استراتژی‌هایی برای رشد پایدار

ارتقای حضور جهانی ال‌جی: استراتژی‌هایی برای رشد پایدار

به منظور معرفی ال‌جی (LG) به عنوان یک «شرکت ارائه‌دهنده راهکار برای زندگی هوشمند» و تضمین رشد پایدار آن، لازم است این شرکت رویکرد عملیاتی خود را متحول کند. در این زمینه، پذیرش تغییر به منظور افزایش قابلیت‌های سازمانی و رقابت تجاری بسیار حائز اهمیت است و این شرکت را قادر می‌سازد تا فرصت‌های جدیدی را برای خلق ارزش مشتری در بازار جهانی سریعا کشف کند.

نوآوران آنلاین-

نوامبر گذشته، مدیرعامل ال‌جی، ویلیام چو، شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور این برند را تأسیس کرد تا تغییر و رشد را به همراه داشته باشد و در عین حال قدرت جهانی برند خود را از طریق ایجاد ارزش برای مشتری تقویت کند. این ابتکار مفهوم رویکرد «Outside-In» را معرفی کرد و تمرکز را از فرآیندهای داخلی به جمع‌آوری فعال بازخورد مستقیم از مشتریان تغییر داد. بنا بر روش‌های سنتی، پیش از این ال‌جی بر کیفیت محصول و تحویل به موقع تمرکز می‌کرد. با این حال، به تازگی متوجه شده‌است که در محیط رقابتی امروز، این عوامل به تنهایی برای افزایش سهم بازار و متمایز کردن خود کافی نیستند. در نتیجه، این شرکت شروع به تغییر رویکرد توسعه محصول خود برای ارزیابی ایده‌ها و پیشنهادات از دیدگاه مشتری و توسعه استراتژی‌های رشد پایدار بر اساس این بازخورد کرده است. شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور نقش مهمی در اجرای این استراتژی‌ها ایفا می‌کند.
از منظری گسترده‌تر، اساس شرکت فروش و بازاریابی در خارج از کشور، برند است، که بر اهمیت فوق العاده‌ای که ال‌جی برای آن قائل است، تأکید می‌کند. برند سنگ بنای وجود یک شرکت است و نشان‌دهنده ارزشی است که به مشتریان تحویل داده شده که به نوبه خود، نفسِ وجود شرکت را توجیه می‌کند. علاوه بر این، برند نشان‌دهنده سود است و نقش مهمی در فروش دارد. بنابراین، هدف اصلی شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور، ارتقای قابلیت‌های بازاریابی جهانی و مدیریت برند ال‌جی است.
کمپین «Optimism your feed» که در ماه مه آغاز شد، تلاشی مثال‌زدنی برای تحقق این هدف است. ال‌جی این کمپین را با هدف متعادل کردن «الگوریتم» شبکه های اجتماعی راه‌اندازی کرد، در شرایطی که بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مملو از محتوای منفی هستند. مدیران ال‌جی به دنبال ایجاد تغییراتی در الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی، با ارسال یک فهرست از محتواهای خوش‌بینانه بودند و در نتیجه به ایجاد یک محیط آنلاین مثبت‌تر کمک کردند. آنها این کمپین را وسیله‌ای قدرتمند برای تقویت تصویر برند پویا و جوان خود و به‌عنوان ابزاری نوآورانه برای برقراری ارتباط، با شعار تجاری خود یعنی «Life’s Good» می‌بینند.
یکی دیگر از حوزه‌های تمرکز اصلی شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور، تقویت قابلیت‌های فروش اعضاست که محرک اصلی تولید سود و بهبود سهم بازار است. این مسئله، شامل تعدیل‌های هدفمند برای وظایف معمول و اجرای راه‌حل‌های نوآورانه برای کاهش ناکارآمدی‌هاست. به عنوان مثال، با استفاده از داشبوردهای خودکار، کارمندان می‌توانند در زمان انجام کارهای اداری روزمره صرفه‌جویی کنند و به آنها اجازه می‌دهد تا مهارت‌ها و بهره‌وری خود را افزایش دهند. چنین تلاش‌هایی ال‌جی را قادر ساخت که حتی در بازه زمانی شیوع بیماری‌های همه‌گیر نیز رشد کند و علی‌رغم چالش‌های لجستیکی، به تعهدات خود به مشتریان عمل نماید.
ال‌جی در شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور، بر چهار استراتژی کلیدی برای تغییر عملیات تجاری خود متمرکز است. استراتژی اول بر ایجاد ارزش یکپارچه از طریق مهارت‌های نرم افزاری تمرکز دارد. نوامبر گذشته، این شرکت، برنامه مهارت‌های جدید ال‌جی، موسوم به SW را راه‌اندازی کرد؛ ابتکاری داخلی که برای ارتقای پرسنل در زمینه توسعه نرم‌افزاری طراحی شده است. این برنامه در فاز اول، برای کارمندان دفتر مرکزی ال‌جی در کشور کره جنوبی در دسترس است و آموزش‌های فشرده‌ای را در زمینه نرم‌افزارهای تعبیه‌شده و داده‌پردازی ارائه می‌دهد. این ابتکار با تقویت قابلیت‌های فردی و چشم‌اندازهای شغلی، هم به کارمندان و هم به شرکت سود می‌رساند و در عین حال به مدیران ال‌جی امکان این را می‌دهد که استعدادها را در حوزه‌هایی با اهمیت استراتژیک بالا مستقر کنند و در نتیجه رقابت کسب‌وکار را افزایش دهند.
استراتژی دوم شامل ساده‌سازی فرآیند توزیع و ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق ارائه مدل‌های تجاری مستقیم به مصرف‌کننده (D2C) است. هدف ال‌جی افزایش فروش با استفاده از درک عمیق از ترجیحات مشتری و الگوهای خرید است.
استراتژی سوم ال‌جی، گسترش خدمات اشتراک است. هدف این شرکت با ارائه گزینه‌های متنوع اشتراک، کاهش موانع ورود محصولات با قیمت بالا و در عین حال ارائه تجربیات جدید به مشتری است.
در نهایت، ال‌جی بر ارائه راه‌حل‌های متناسب با بخش‌های مختلف B2B تمرکز خواهد کرد. هدف ال‌جی ادغام راه‌حل‌ها با سخت‌افزاری است که مشتریان تجاری‌ در اختیار دارند و از این طریق، درآمدزایی آنها را می‌توان از مشتریان نهایی افزایش داد. به عنوان مثال، هنگامی که تبلیغات روی یک صفحه نمایش LCD نشان داده می‌شود، ارزش سخت‌افزار افزایش می‌یابد. این نوع تجارت تبلیغاتی می‌تواند بخشی از مجموعه راهکارهای B2B ال‌جی محسوب شود.
هرچند که این چهار استراتژی ممکن است فوراً درآمد را افزایش ندهند، اما آنها زمینه را برای رشد پایدار فراهم می‌کنند و نشان‌دهنده تغییرات اساسی در نحوه عملکرد کارکنان خواهند بود.
هر کارمند نقش مهمی در شکل دادن به برند و رهبری رشد پایدار در بازار جهانی دارد. ال‌جی معتقد است که همه پرسنل، در اصل، سفیران برند هستند. ال‌جی به نوآوری در نحوه کار خود برای دستیابی به رشد پایدار برای برند ادامه خواهد داد.
# # #
شرکت ال‌جی الکترونیکس
ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.
روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری
شماره تماس: 26205940
ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

 

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.