بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/09/03
شماره 2591 - تاریخ 1403/09/03
آخرین اخبار
تا ۲۰۲۶ شاهد یکی از بهترین تیم ملی‌ها خواهیم بود
سندرم نیمه دوم، معضل جديد امیـر!
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (3 آذر 1443)
تذکره مولانا حسین انتظامی
چراغِ خاموشِ روزنامه‌نگاری حرفه‌ای
ابراز نارضایتی کارفرمایان از استخدام «نسل Z» در سراسر دنیا
اگر از بی حجابی رنج می‌برید، با ما تماس بگیرید!
ضرورت دیپلماسی غذایی
تعمیق شکاف میان مردم و حکومت در سایه فیلترینگ
تقابل یا تعامل با مخالفین؛ کدام یک به تحقق اهداف دولت پزشکیان می انجامد
استندآپ‌کمدی؛ ژانر دشواری‌ها
نوجوانان؛ قشری که جدی گرفته نمی‌شوند
صبحانه با کروکودیل‌ها؛ ولادیمیر و استراگون در ولنجک!
افزایش سرمایه اجتماعی؛ مهم ترین عامل موفقیت دولت پزشکیان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
رونق تئاتر به رونق فرهنگ جامعه می‌انجامد
افزایش قیمت خوردو پذیرفتنی نیست، مجلس ورود می کند
آیا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان توانایی نجات اقتصاد ایران را دارند؟
شنیده شدن زنگ خطر بروز بحران های خانوادگی در جامعه
عینیت اجتماعی (۵)
تذکره مولانا محمد باقر قالیباف
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (30 آبان 1443)
پیش‌بینی سقوط رشد اقتصادی اروپا
آفت های زندگی مشترک
کار سخت پزشکیان
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (29 آبان 1443)
افزایش نگرانی های اجتماعی به دنبال نبود ثبات اقتصادی
ضرورت رفع فیلترینگ پلتفرم های اجتماعی در ایران
چه میزان ورزش برای سالم ماندن نیاز داریم؟
اصلاحات پلیس گرجستان در مبارزه با فساد
چرا موفق به صادرات خودرو نشدیم؟
خدشه دار شدن اعتماد عمومی به دنبال مشکلات اقتصادی
حیرت‌زدگی روس‌ها از شناخت ادبی ایرانیان
نقش رسانه ها در کنترل خشونت اجتماعی
برخورد قهری، نسخه شفابخش کنترل خشم در جامعه نیست
افزایش تولید و عرضه مسکن؛ راهکاری برای برون رفت از بحران
فشار انرژی بر دولت چهاردهم
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (28 آبان 1443 )
فروپاشی صنعت قطعه‌سازی؛ به دنبال قیمت‌گذاری دستوری
در باب معنای آزادی
بی‌توجهی قشر کم‌درآمد به سینما
مسکن ؛ استخوانی در گلوی دولت چهاردهم‌
تحقق رشد اقتصادی؛ منوط به بازنگری در مسیرهای کسب و کار
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (27 آبان 1443)
پرواز تیم ملی فوتبال به قرقیزستان
رشد اعتیاد اینترنتی؛ در سایه استفاده افراطی از شبکه های اجتماعی
شنیده شدن زنگ خطر قتل های خانوادگی در سایه خشونت فروخفته
«آینه جادویی» در تماشاخانه ‌صحنه ‌آبی
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (۲۶ آبان ۱۴۴۳)
رقابت نابرابر شبکه های اجتماعی و رسانه های مکتوب
کد خبر: 118305 | تاریخ : ۱۳۹۶/۹/۵ - 21:35
اتوبوس شهری یزد برای عموم رایگان شد

اتوبوس شهری یزد برای عموم رایگان شد

ریس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد اعلام کرد: به منظور کاهش مشکلات ترافیک، طرح رایگان شدن استفاده از اتوبوس های شهری به کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد ارائه می‌شود.

نوآوران آنلاین«محمدرضا شفیعی»، در این باره اظهار کرد: طرح رایگان شدن استفاده از اتوبوس‌های شهریزد پس از واکاوی،بررسی و کارشناسی راهکارهای قانونی اجرایی شدن طرح در قالب لایحه پیشنهادی از سوی سازمان و شهردار محترم در صحن اصلی شورای شهر یزد ارائه می‌شود.

به گفته وی، چنانچه لایحه مورد نظر پس از دفاع در صحن شورای شهر، رای موردنیاز را کسب کند و گامی به سوی اجرای شدن بردارد، می‌توان عنوان کرد که یکی از مهمترین برنامه‌هایی سازمان حمل و نقل شهرداری یزد محقق شده است .

شفیعی ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن طرح رایگان خدمات آمد و شد ناوگان اتوبوس‌های شهری و استقبال بیشتر شهروندان از این خدمات و تردد کمتر خودروهای تک‌سرنشین در شهر، یکی از عمده‌ترین مشکلات شهر یزد که مسئله ترافیک است، خود به خود برطرف شود .

وی ادامه داد: همچنین مسافران با اجرای این طرح می‌توانند نسبت به برنامه‌ریزی و استفاده مطلوب‌تر از وقت و زمان گرانبهای خود مدیریت بهتری داشته باشند .

این مسئول در این باره تصریح کرد: رایگان شدن سفرهای شهری با اتوبوس از هدر رفتن وقت و زمان شهروندان برای خرید یا شارژ کارت بلیط شهروندی جلوگیری می‌کند، همچنین مانع از ترافیک مسافر در هنگام پیاده و سوار شدن که باید از طریق تماس کارت خود به دستگاه کارت‌خوان، هزینه سفر درون شهری خود را نیز پرداخت کند، خواهد شد و همین اتفاقات ساده ولی مهم در کنار هم باعث ایجاد سرعت، دقت و اطمینان مردم به مجموعه ناوگان حمل و نقل شهری می‌شود .

شفیعی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد استقبال بیشتر شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی و به دنبال آن کاهش مشکلات ناشی از آلودگی‌های صوتی، هوا، محیط زیستی و بهداشتی وهمچنین صرفه‌جویی زمانی در شهر یزد باشیم .

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یزد به دشواری‌های بعد ابلاغ اجرای شدن این طرح نیز اشاره و بیان کرد: قطعاً هزینه‌ای که می‌بایست  این سازمان یا بهتر بگویم شهرداری یزد در برابر اجرای طرح تامین کند و به بخش خصوصی پرداخت کند، چشم‌گیر خواهد بود چرا که در حال حاضر ماهانه حقوق کلیه رانندگان اتوبوس‌های شهری  مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان است که میبایست به آن هزینه جاری اتوبوس‌ها که آن نیز حدود 7 میلیون تومان است را نیز اضافه کرد که تامین این هزینه‌ها، پس از رایگان شدن خود بار مالی اضافه‌ای را بر شهرداری یزد متحمل خواهد کرد.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.