بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/09/03
شماره 2591 - تاریخ 1403/09/03
آخرین اخبار
تا ۲۰۲۶ شاهد یکی از بهترین تیم ملی‌ها خواهیم بود
سندرم نیمه دوم، معضل جديد امیـر!
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (3 آذر 1443)
تذکره مولانا حسین انتظامی
چراغِ خاموشِ روزنامه‌نگاری حرفه‌ای
ابراز نارضایتی کارفرمایان از استخدام «نسل Z» در سراسر دنیا
اگر از بی حجابی رنج می‌برید، با ما تماس بگیرید!
ضرورت دیپلماسی غذایی
تعمیق شکاف میان مردم و حکومت در سایه فیلترینگ
تقابل یا تعامل با مخالفین؛ کدام یک به تحقق اهداف دولت پزشکیان می انجامد
استندآپ‌کمدی؛ ژانر دشواری‌ها
نوجوانان؛ قشری که جدی گرفته نمی‌شوند
صبحانه با کروکودیل‌ها؛ ولادیمیر و استراگون در ولنجک!
افزایش سرمایه اجتماعی؛ مهم ترین عامل موفقیت دولت پزشکیان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
رونق تئاتر به رونق فرهنگ جامعه می‌انجامد
افزایش قیمت خوردو پذیرفتنی نیست، مجلس ورود می کند
آیا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان توانایی نجات اقتصاد ایران را دارند؟
شنیده شدن زنگ خطر بروز بحران های خانوادگی در جامعه
عینیت اجتماعی (۵)
تذکره مولانا محمد باقر قالیباف
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (30 آبان 1443)
پیش‌بینی سقوط رشد اقتصادی اروپا
آفت های زندگی مشترک
کار سخت پزشکیان
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (29 آبان 1443)
افزایش نگرانی های اجتماعی به دنبال نبود ثبات اقتصادی
ضرورت رفع فیلترینگ پلتفرم های اجتماعی در ایران
چه میزان ورزش برای سالم ماندن نیاز داریم؟
اصلاحات پلیس گرجستان در مبارزه با فساد
چرا موفق به صادرات خودرو نشدیم؟
خدشه دار شدن اعتماد عمومی به دنبال مشکلات اقتصادی
حیرت‌زدگی روس‌ها از شناخت ادبی ایرانیان
نقش رسانه ها در کنترل خشونت اجتماعی
برخورد قهری، نسخه شفابخش کنترل خشم در جامعه نیست
افزایش تولید و عرضه مسکن؛ راهکاری برای برون رفت از بحران
فشار انرژی بر دولت چهاردهم
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (28 آبان 1443 )
فروپاشی صنعت قطعه‌سازی؛ به دنبال قیمت‌گذاری دستوری
در باب معنای آزادی
بی‌توجهی قشر کم‌درآمد به سینما
مسکن ؛ استخوانی در گلوی دولت چهاردهم‌
تحقق رشد اقتصادی؛ منوط به بازنگری در مسیرهای کسب و کار
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (27 آبان 1443)
پرواز تیم ملی فوتبال به قرقیزستان
رشد اعتیاد اینترنتی؛ در سایه استفاده افراطی از شبکه های اجتماعی
شنیده شدن زنگ خطر قتل های خانوادگی در سایه خشونت فروخفته
«آینه جادویی» در تماشاخانه ‌صحنه ‌آبی
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (۲۶ آبان ۱۴۴۳)
رقابت نابرابر شبکه های اجتماعی و رسانه های مکتوب
کد خبر: 126406 | تاریخ : ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - 15:42
بخش عمده زیان ۱۲۰۰ میلیارد تومانی آسمان کاهش یافت
ولی آذروش در بازدید از شرکت هواپیمایی آسمان:

بخش عمده زیان ۱۲۰۰ میلیارد تومانی آسمان کاهش یافت

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با بیان اینکه بخش اعظمی از زیان ۱۲۰۰ میلیارد تومانی آسمان کاهش یافته است، گفت: این ایرلاین در سالهای گذشته مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت در خصوص زیان انباشته شده بود که در حال حاضر پس از دوره های آموزشی برای نیروهای انسانی و ارتقاء سطح تخصص آنها علاوه بر آنکه نیروهای انسانی سابق حفظ شده است، در خصوص توسعه اشتغال نیز گام هایی برداشته ایم.

نوآوران آنلاین- ولی آذروش مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا از شرکت هواپیمایی آسمان به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این هلدینگ روز یک شنبه بازدید کرد و خبرنگاران رسانه های کشور از آشیانه شرکت هواپیمایی آسمان و هواپیماهای در حال اورهال بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید ولی آذروش مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی هستیم و به تأکید مقام معظم رهبری سال تولید و اشتغال مولد است.

وی به مشکلات شرکت هواپیمایی آسمان در گذشته اشاره کرد و گفت: این شرکت هواپیمایی زمانی به دلیل مشکلات زیاد مشمول ماده ۱۴۱ شده بود یعنی زیان انباشت داشت،اما امروز مفتخریم که بدون هیچ گونه اخراج نیروی انسانی ساختار نیروی انسانی در آسمان اصلاح شد و زیان انباشته‌های این شرکت در حد زیادی کاهش یافت.

مدیرعامل هولدینگ آتیه صبا با اشاره به توانایی شرکت آسمان ایر در جهت تعمیر موتور هواپیما اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم این ایرلاین اخذ توانایی دانش تعمیر موتور هواپیما بوده است و امروز تمام تعمیرات اساسی موتور که در سال‌های گذشته باید در خارج از کشور انجام می‌شد، در شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود.

آذروش تاکید کرد: تاکنون توانسته‌ایم موتور ۱۲ فروند هواپیما را تعمیر اساسی کنیم بنابراین بخشی از ناوگان زمینی کشور می‌توانند فعال شوند.

وی با بیان اینکه ۵۰ موتور هواپیما به مجموعه شرکت هواپیمایی آسمان اضافه شده است، ادامه داد: خوشبختانه امروز ناوگان هوایی آسمان ایر از هشت فروند هواپیما به ۲۵ فروند هواپیما رسیده است و توانستیم ۱۵ فروند هواپیمای ملکی را به ناوگان اضافه کنیم.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با تاکید بر اینکه افزایش سطح ایمنی و ارتقای سطح سلامت و استفاده بهینه مردم از ناوگان حمل و نقل از سیاست‌های مورد توجه ما است، گفت: خوشبختانه آسمان ایر در حوزه جابجایی مسافر در بسیاری از فرودگاه‌ها از جمله فرودگاه مهرآباد رتبه اول را دارد.

ورود اولین بوئینگ در سال ۲۰۲۰

مهندس آذروش همچنین با اشاره به پیگیری قرارداد خرید ۶۰ فروند هواپیمای بوئینگ مک اظهار داشت: همانطور که گفته‌ام قرارداد خرید ۳۰+۳۰ فروند هواپیمای بوئینگ اخیرا به امضا رسیده است و اگر شیطنت‌هایی آقای ترامپ ادامه پیدا نکند این هواپیماها وارد ناوگان کشور می‌شود.

وی افزود: شیطنت‌های آقای ترامپ مشکلات عدیده‌ای را هم برای آمریکا ایجاد کرده است و اقدام آقای ترامپ برای و ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت یک افتضاح سیاسی برای این کشور به بار آورده است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا، همچنین در باره تامین مالی قرارداد خرید هواپیماهای بوئینگ گفت: فاینانس هر ۳۰ فروند هواپیما را شرکت بوئینگ برعهده گرفته است و اولین فروند سال ۲۰۲۰ وارد کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه همه‌جانبه در شرکت هواپیمایی آسمان در حال انجام است، گفت: این ایرلاین در ایام اربعین با انجام پروازهای نجف تلاش کرد رضایت مسافران را کسب کند.

مهندس آذروش یادآور شد: پیش‌بینی شده است که ورود این تعداد هواپیما به طور مستقیم و غیرمستقیم ۳۰ هزار اشتغال در سطح کشور ایجاد کند.

کسب ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات آتیه صبا

مهندس آذروش با بیان  اینکه تلاش می‌کنیم اغلب شرکت‌های زیرمجموعه آتیه صبا را از زیان‌دهی و زیان انباشته خارج کنیم، گفت: پیگیری مطالبات کاری زمان‌بر و نیازمند مسائل حقوقی است.

وی گفت: برنامه‌ریزی در بحث اخذ مطالبات در حال انجام است که یکسری املاک و یکسری ارقام حقوقی است که در این حوزه حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان مطالبات را کسب کرده‌ایم.

وی با تاکید بر برنامه‌های هلدینگ آتیه صبا برای خروج شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ از ماده ۱۴۱ گفت:‌ با حمایت‌های آقای ربیعی توانستیم مشکل زیاندهی برخی از شرکت‌های زیرمجموعه را رفع کنیم. یکی از این شرکت‌ها کفش ملی بوده است که در جهت حمایت از تولید و اشتغال امروز بسیاری از مشکلات این شرکت رفع شده است و شاهد افزایش ارائه خدمات مطلوب در این شرکت هستیم.

آذروش با بیان اینکه سیاست ما توقف اقدامات و فعالیت‌هایی است که توجیح اقتصادی ندارد افزود: با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی موضوع حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی را دنبال می‌کنیم و در این راستا انحلال و یا ادغام شرکت‌هایی که توجیح اقتصادی ندارند را در دستور کار قرار داده‌ایم.

 

وی تصریح کرد: سیاست ما این است که بتوانیم شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ را از ماده ۱۴۱ خارج کنیم و در این راستا موضوع وصول مطالبات شرکت‌های زیرمجموعه را دنبال کرده‌ایم.

راه‌اندازی اپلیکیشن گردشگری با محوریت هواپیمایی آسمان

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا، گفت: در شرکت آتیه‌ صبا در حال تدوین اپلیکیشنی هستیم که شرکت هواپیمایی آسمان را با مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی خود ترکیب کنیم و مجموعه‌ای گردشگری برای ارائه خدمات مناسب به مردم و همچنین تخفیف ویژه به بازنشستگان داشته باشیم.

وی اظهار داشت: ۶۵ هتل ما در بخش گردشگری خدمات می‌دهد که همه آنها بهسازی و نوسازی شده است.

در پایان گفتنی است مهندس ولی آذروش در دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی حضور و عضوهیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس بوده است. که سوابق دیگری مانند شهرداری اردبیل،دو دوره هیات ریسه کمیسیون عمران ونمایندگی مجلس،عضویت هیات مدیره مترو ومدیرعامل پایانه های شهرداری تهران را در سابقه خود دارد.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.