بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/09/03
شماره 2591 - تاریخ 1403/09/03
آخرین اخبار
تا ۲۰۲۶ شاهد یکی از بهترین تیم ملی‌ها خواهیم بود
سندرم نیمه دوم، معضل جديد امیـر!
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (3 آذر 1443)
تذکره مولانا حسین انتظامی
چراغِ خاموشِ روزنامه‌نگاری حرفه‌ای
ابراز نارضایتی کارفرمایان از استخدام «نسل Z» در سراسر دنیا
اگر از بی حجابی رنج می‌برید، با ما تماس بگیرید!
ضرورت دیپلماسی غذایی
تعمیق شکاف میان مردم و حکومت در سایه فیلترینگ
تقابل یا تعامل با مخالفین؛ کدام یک به تحقق اهداف دولت پزشکیان می انجامد
استندآپ‌کمدی؛ ژانر دشواری‌ها
نوجوانان؛ قشری که جدی گرفته نمی‌شوند
صبحانه با کروکودیل‌ها؛ ولادیمیر و استراگون در ولنجک!
افزایش سرمایه اجتماعی؛ مهم ترین عامل موفقیت دولت پزشکیان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
رونق تئاتر به رونق فرهنگ جامعه می‌انجامد
افزایش قیمت خوردو پذیرفتنی نیست، مجلس ورود می کند
آیا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان توانایی نجات اقتصاد ایران را دارند؟
شنیده شدن زنگ خطر بروز بحران های خانوادگی در جامعه
عینیت اجتماعی (۵)
تذکره مولانا محمد باقر قالیباف
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (30 آبان 1443)
پیش‌بینی سقوط رشد اقتصادی اروپا
آفت های زندگی مشترک
کار سخت پزشکیان
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (29 آبان 1443)
افزایش نگرانی های اجتماعی به دنبال نبود ثبات اقتصادی
ضرورت رفع فیلترینگ پلتفرم های اجتماعی در ایران
چه میزان ورزش برای سالم ماندن نیاز داریم؟
اصلاحات پلیس گرجستان در مبارزه با فساد
چرا موفق به صادرات خودرو نشدیم؟
خدشه دار شدن اعتماد عمومی به دنبال مشکلات اقتصادی
حیرت‌زدگی روس‌ها از شناخت ادبی ایرانیان
نقش رسانه ها در کنترل خشونت اجتماعی
برخورد قهری، نسخه شفابخش کنترل خشم در جامعه نیست
افزایش تولید و عرضه مسکن؛ راهکاری برای برون رفت از بحران
فشار انرژی بر دولت چهاردهم
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (28 آبان 1443 )
فروپاشی صنعت قطعه‌سازی؛ به دنبال قیمت‌گذاری دستوری
در باب معنای آزادی
بی‌توجهی قشر کم‌درآمد به سینما
مسکن ؛ استخوانی در گلوی دولت چهاردهم‌
تحقق رشد اقتصادی؛ منوط به بازنگری در مسیرهای کسب و کار
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (27 آبان 1443)
پرواز تیم ملی فوتبال به قرقیزستان
رشد اعتیاد اینترنتی؛ در سایه استفاده افراطی از شبکه های اجتماعی
شنیده شدن زنگ خطر قتل های خانوادگی در سایه خشونت فروخفته
«آینه جادویی» در تماشاخانه ‌صحنه ‌آبی
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (۲۶ آبان ۱۴۴۳)
رقابت نابرابر شبکه های اجتماعی و رسانه های مکتوب
کد خبر: 166310 | تاریخ : ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - 21:13
رازهای موفقیت لامبورگینی در گفتگو با مدیرعامل آن

رازهای موفقیت لامبورگینی در گفتگو با مدیرعامل آن

«امسال انتظار داریم تولیدمان را به بیش از ۵ هزار دستگاه برسانیم حال آنکه تا سال ۲۰۱۹ می‌خواهیم این رقم را دوبرابر کنیم.»

نوآوران آنلاین-استفانو دومنیکالی، مدیرعامل شرکت لامبورگینی که در حال حاضر در نمایشگاه خودروی ژنو حضور دارد درباره نکات برجسته و محصولات آینده این خودروساز مشهور ایتالیایی با یورونیوز گفتگو کرده است.

 

یورونیوز: توقع‌ها از لامبورگینی بالاست، پیش‌بینی می‌کنید که بازدیدکنندگان چه محصولی را در غرفه شما خواهند دید؟ نکات برجسته این محصول کدام اند؟

دومنیکالی: کار برجسته ما «هوراکان پرفورمنت اسپایدر» است که عضو تازه خانواده ما است که بخش خودروهای سوپراسپرت ما را کامل می‌کند. اما مهمتر از آن در نمایشگاه خودروی امسال در ژنو،‌ نخستین نمونه ابرخودروی شاسی‌بلند ما است که اوروس (Urus) نام دارد و موفقیتی باورنکردنی داشته است.

خودروی شاسی‌بلند لامبورگینی به نام اوروس که موفقیت چشمگیری داشته است.

یورونیوز: لامبورگینی در سال ۲۰۱۷ هم رکورد تازه‌ای از فروش داشت. هدف شما در تولید برای سال‌های آینده چیست و بنا دارید در چه راستایی سرمایه گذاری کنید؟

دومنیکالی: «امسال انتظار داریم تولیدمان را به بیش از ۵ هزار دستگاه برسانیم، حال آنکه تا سال ۲۰۱۹ می‌خواهیم این رقم را دوبرابر کنیم.»

یورونیوز: بهترین بازار شما کجاست؟

دومنیکالی: «بهترین بازار ما تا اینجای کار ایالات متحده است؛ یک سوم فروش ما آنجا است و دومین بازار ما ژاپن است. سومین مشتری عمده ما بریتانیا است و بازارهای دیگر ما هم از نظر فروش بسیار به هم نزدیک اند.»

یورونیوز: برنامه شما برای خودروهای برقی یا هیبرید چیست؟‌

دومنیکالی:‌ «گام عملی بعدی،‌ قطعا ساخت خودروهای برقی دوگانه (هیبرید) است. دوگانه‌سازی در هر حال به موتورهای سنتی ما که بسیار قوی هستند مربوط خواهد بود؛ منظورم موتورهای خورجینی ۱۰ و ۱۲ سیلندر است.»

یورونیوز: لامبورگینی چطور سبک، و حال و هوای ایتالیایی خودش را حفظ می‌کند، به‌ویژه حالا که گروه‌های فولکس‌واگن و آئودی سهامدار آن شده‌اند؟

دومنیکالی: «بسیار ساده. یک بخش ماجرا پول است که به سرمایه گذاران و سهامداران ما گره خورده و برای ما بسیار مهم است. اما نکته دیگر کارخانه مونتاژ ماست که در سنت آگاتا بولونز (شمال شرقی ایتالیا) قرار دارد. لامبورگینی یک شرکت ایتالیایی است با میراثی که در آینده هم در کشور ما باقی خواهد ماند.»

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.