بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/09/03
شماره 2591 - تاریخ 1403/09/03
آخرین اخبار
تا ۲۰۲۶ شاهد یکی از بهترین تیم ملی‌ها خواهیم بود
سندرم نیمه دوم، معضل جديد امیـر!
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (3 آذر 1443)
تذکره مولانا حسین انتظامی
چراغِ خاموشِ روزنامه‌نگاری حرفه‌ای
ابراز نارضایتی کارفرمایان از استخدام «نسل Z» در سراسر دنیا
اگر از بی حجابی رنج می‌برید، با ما تماس بگیرید!
ضرورت دیپلماسی غذایی
تعمیق شکاف میان مردم و حکومت در سایه فیلترینگ
تقابل یا تعامل با مخالفین؛ کدام یک به تحقق اهداف دولت پزشکیان می انجامد
استندآپ‌کمدی؛ ژانر دشواری‌ها
نوجوانان؛ قشری که جدی گرفته نمی‌شوند
صبحانه با کروکودیل‌ها؛ ولادیمیر و استراگون در ولنجک!
افزایش سرمایه اجتماعی؛ مهم ترین عامل موفقیت دولت پزشکیان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
رونق تئاتر به رونق فرهنگ جامعه می‌انجامد
افزایش قیمت خوردو پذیرفتنی نیست، مجلس ورود می کند
آیا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان توانایی نجات اقتصاد ایران را دارند؟
شنیده شدن زنگ خطر بروز بحران های خانوادگی در جامعه
عینیت اجتماعی (۵)
تذکره مولانا محمد باقر قالیباف
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (30 آبان 1443)
پیش‌بینی سقوط رشد اقتصادی اروپا
آفت های زندگی مشترک
کار سخت پزشکیان
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (29 آبان 1443)
افزایش نگرانی های اجتماعی به دنبال نبود ثبات اقتصادی
ضرورت رفع فیلترینگ پلتفرم های اجتماعی در ایران
چه میزان ورزش برای سالم ماندن نیاز داریم؟
اصلاحات پلیس گرجستان در مبارزه با فساد
چرا موفق به صادرات خودرو نشدیم؟
خدشه دار شدن اعتماد عمومی به دنبال مشکلات اقتصادی
حیرت‌زدگی روس‌ها از شناخت ادبی ایرانیان
نقش رسانه ها در کنترل خشونت اجتماعی
برخورد قهری، نسخه شفابخش کنترل خشم در جامعه نیست
افزایش تولید و عرضه مسکن؛ راهکاری برای برون رفت از بحران
فشار انرژی بر دولت چهاردهم
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (28 آبان 1443 )
فروپاشی صنعت قطعه‌سازی؛ به دنبال قیمت‌گذاری دستوری
در باب معنای آزادی
بی‌توجهی قشر کم‌درآمد به سینما
مسکن ؛ استخوانی در گلوی دولت چهاردهم‌
تحقق رشد اقتصادی؛ منوط به بازنگری در مسیرهای کسب و کار
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (27 آبان 1443)
پرواز تیم ملی فوتبال به قرقیزستان
رشد اعتیاد اینترنتی؛ در سایه استفاده افراطی از شبکه های اجتماعی
شنیده شدن زنگ خطر قتل های خانوادگی در سایه خشونت فروخفته
«آینه جادویی» در تماشاخانه ‌صحنه ‌آبی
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (۲۶ آبان ۱۴۴۳)
رقابت نابرابر شبکه های اجتماعی و رسانه های مکتوب
کد خبر: 122228 | تاریخ : ۱۳۹۶/۹/۲۸ - 22:14
مترو خط 7 تا امینت نداشته باشد افتتاح نمی شود

مترو خط 7 تا امینت نداشته باشد افتتاح نمی شود

مدیرعامل شرکت مترو با بیان اینکه از این به بعد هیچ خط مترویی بدون سیگنالینگ افتتاح نمی‌شود، اظهار کرد: افتتاح کامل خط 7 مستلزم تامین منابع است.

نوآوران آنلاین-

علی امام صبح امروز در حاشیه بازدید شهردار تهران از خطوط 6 و 7 مترو با بیان اینکه خط 7 به طول 27 کیلومتر و 22 ایستگاه است، گفت: 20 کیلومتر از این خط با 8 ایستگاه در خردادماه افتتاح شد که به دلیل مشکلات متعددی که داشت در آبان‌ماه بهره‌برداری از آن متوقف شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه براساس یک برنامه شش ماهه در نظر داریم تا در اردیبهشت‌ماه از این خط به طول 20 کیلومتر و با 8 ایستگاه بهره‌برداری کنیم، ادامه داد: تا سال آینده بهره‌برداری از کل خط 7 انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت مترو در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌شد بدون توقف خط 7، بهره‌برداری ادامه داشته باشد، گفت: این خط از لحاظ تجهیزات، هواکش، هواساز ایستگاه‌ها و هواکش‌های میان تونلی دچار مشکلاتی بود به گونه‌ای که برخی زمینه‌ها برای ایجاد هواکش میان تونلی خریداری نشده بود.

امام با بیان اینکه جلسات فشرده با پیمانکاران برای نصب تجهیزات و تکمیل اشکالات خط 7 انجام شد، تصریح کرد: در بازدیدی که صبح امروز شهردار تهران به همراه مدیرعامل بانک شهر داشت، قرار شد که همکاری‌های لازم در خصوص تامین منابع مالی انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت مترو در مورد خط 6 نیز با بیان اینکه عملیات ساختمانی این خط تا 90 درصد پیشرفت داشته است، گفت: البته در بحث تجهیزات عقب‌ماندگی شاهد هستیم چراکه کمتر از 10 درصد تجهیزات خریداری شده است.

امام با بیان اینکه فاز اول خط 6 تا شهریور 97 افتتاح می‌شود، ادامه داد: در فاز اول 10 کیلومتر از خط 6 مترو با مبداء ایستگاه دولت آباد با 4 ایستگاه فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته توسعه نیمه جنوبی خط 6 از دولت‌آباد تا حرم عبدالعظیم حسنی نیز در دستور کار قرار گرفت، گفت: برای افتتاح فاز اول خط 6 به طول 10 کیلومتر 350 میلیارد تومان اعتبار لازم است که در مجموع برای افتتاح کل خط 6، 2000 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت مترو  همچنین درخصوص شائبه تبلیغاتی بودن افتتاح خط 7 گفت: اینکه خط 7 مترو با چه هدفی و نیتی افتتاح شده را باید از مدیران قبلی بپرسید اما افتتاح این خط ریسک بالایی داشت که آن مدیران قبلی پذیرفته‌اند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.