بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/09/03
شماره 2591 - تاریخ 1403/09/03
آخرین اخبار
تا ۲۰۲۶ شاهد یکی از بهترین تیم ملی‌ها خواهیم بود
سندرم نیمه دوم، معضل جديد امیـر!
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (3 آذر 1443)
تذکره مولانا حسین انتظامی
چراغِ خاموشِ روزنامه‌نگاری حرفه‌ای
ابراز نارضایتی کارفرمایان از استخدام «نسل Z» در سراسر دنیا
اگر از بی حجابی رنج می‌برید، با ما تماس بگیرید!
ضرورت دیپلماسی غذایی
تعمیق شکاف میان مردم و حکومت در سایه فیلترینگ
تقابل یا تعامل با مخالفین؛ کدام یک به تحقق اهداف دولت پزشکیان می انجامد
استندآپ‌کمدی؛ ژانر دشواری‌ها
نوجوانان؛ قشری که جدی گرفته نمی‌شوند
صبحانه با کروکودیل‌ها؛ ولادیمیر و استراگون در ولنجک!
افزایش سرمایه اجتماعی؛ مهم ترین عامل موفقیت دولت پزشکیان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
احیا و ارتقای دو طرح با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای حمایت از نخبگان
رونق تئاتر به رونق فرهنگ جامعه می‌انجامد
افزایش قیمت خوردو پذیرفتنی نیست، مجلس ورود می کند
آیا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان توانایی نجات اقتصاد ایران را دارند؟
شنیده شدن زنگ خطر بروز بحران های خانوادگی در جامعه
عینیت اجتماعی (۵)
تذکره مولانا محمد باقر قالیباف
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (30 آبان 1443)
پیش‌بینی سقوط رشد اقتصادی اروپا
آفت های زندگی مشترک
کار سخت پزشکیان
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (29 آبان 1443)
افزایش نگرانی های اجتماعی به دنبال نبود ثبات اقتصادی
ضرورت رفع فیلترینگ پلتفرم های اجتماعی در ایران
چه میزان ورزش برای سالم ماندن نیاز داریم؟
اصلاحات پلیس گرجستان در مبارزه با فساد
چرا موفق به صادرات خودرو نشدیم؟
خدشه دار شدن اعتماد عمومی به دنبال مشکلات اقتصادی
حیرت‌زدگی روس‌ها از شناخت ادبی ایرانیان
نقش رسانه ها در کنترل خشونت اجتماعی
برخورد قهری، نسخه شفابخش کنترل خشم در جامعه نیست
افزایش تولید و عرضه مسکن؛ راهکاری برای برون رفت از بحران
فشار انرژی بر دولت چهاردهم
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (28 آبان 1443 )
فروپاشی صنعت قطعه‌سازی؛ به دنبال قیمت‌گذاری دستوری
در باب معنای آزادی
بی‌توجهی قشر کم‌درآمد به سینما
مسکن ؛ استخوانی در گلوی دولت چهاردهم‌
تحقق رشد اقتصادی؛ منوط به بازنگری در مسیرهای کسب و کار
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (27 آبان 1443)
پرواز تیم ملی فوتبال به قرقیزستان
رشد اعتیاد اینترنتی؛ در سایه استفاده افراطی از شبکه های اجتماعی
شنیده شدن زنگ خطر قتل های خانوادگی در سایه خشونت فروخفته
«آینه جادویی» در تماشاخانه ‌صحنه ‌آبی
چهل سال بعد در چنین روزهایی! (۲۶ آبان ۱۴۴۳)
رقابت نابرابر شبکه های اجتماعی و رسانه های مکتوب
کد خبر: 171976 | تاریخ : ۱۳۹۷/۵/۲۱ - 16:04
خط۶ تا پایان شهریور هم افتتاح نمی‌شود
دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران :

خط۶ تا پایان شهریور هم افتتاح نمی‌شود

به گفته دبیر کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با توجه به کمبود شدید اعتبار مترو خط 6قطعا تاپایان شهریور افتتاح نخواهد شد.

نوآوران آنلاین-محمدعلی کرونی درباره برخی اظهار نظرهای معاونت حمل و نقل و ترافیک در نشست خبری به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: مصوبه شورا این بود که انتشار اسامی افراد و نام رسانه‌های دریافت کننده طرح ترافیک  به تصویب کمیسیون تخصصی برسد و بعد از آن، برای معاونت مفاد آیین‌نامه مصوب لازم‌الاجراست. نمی‌توانند بگویند چون جزییات آیین‌نامه در صحن نیامده پس سرخود می‌توانیم اجرا نکنیم. آقای معاون برای اینکه قانون را اجرا نکند مدام دست وپا می‌زند. ایشان شعار دادن را خوب بلد هستند.

او درباره مشکلات ساخت خط 6مترو نیز گفت: آقای هاشمی در جلسه‌ای از روند فعالیت در این خط گلایه کردند و گفتند که نباید بودجه‌ای که برای ساخت 10کیلومتر از خط 6اختصاص داده شده، در سایر قسمت‌ها پخش می‌شده است و حالا نه 10کیلومتر آماده بهره‌برداری است نه سایر قسمت‌هایی که هزینه کردید؟به هر پیمانکار مبلغی خورد داده‌اید و تازه به همه آن‌ها بدهکارید.

کرونی با بیان اینکه حتی به نظر آقای هاشمی که در این حوزه صاحب نظر هستند، توجهی نشده، گفت: استفاده بهینه نکردن از منابع موجود باعث شده که افتتاح 10کیلومتر از خط 6به مشکل بربخورد و اینکه شهردار یا معاونش می‌گویند آخر شهریور این خط افتتاح می‌شود، معلوم نیست بر چه اساسی است.

دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اضافه کرد: آقای هاشمی پیشنهاد دادند که مناقصه ساخت واگن را شهرداری برگزار کند اما معاونت این کار را نکرد وبه جای آن وزارت کشور  مناقصه‌ای برگزار کرده که آن هم به دلیل برخی مشکلات به بن بست خورده است. حتی اگر همین امروز قرارداد منعقد شود، 20ماه طول می‌کشد تا واگن‌ها به متروی تهران برسند. بعید می‌دانم که این واگن‌ها به این دوره مدیریت شهری وصال دهند.

کرونی با بیان اینکه خط 7با فشار رسانه‌ها و شورا افتتاح شد، گفت: با اغماض افتتاح 20کیلومتر از خط 7را می‌پذیریم چون راه‌اندازیش بهتر از راه‌ندازی نشدن است. اما تجهیزات آن کامل نیست و باید به مرور تکمیل شود.

او با بیان اینکه معاونت حمل و نقل هیچ استراتژی و راهبردی برای حمل و نقل تهران ندارد، ادامه داد: هزینه ورود به طرح ترافیک در تمام دنیا یک منبع درآمدپایدار است. در طرحی که کمیسیون حمل و نقل پیشنهاد کرد ما حتی برای محدوده زوج و فرد هم هزینه تعیین کرده بودیم. به معاونت پیشنهاد دادیم که یکسال اجازه دهد تا تمام جزییات طرح بررسی و بعد اجرا کند، اما حالا به این منبع درآمد ضربه بزرگی وارد شده است. آقای معاون سه پرونده شکایت از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در دادگاه دارند و  رانندگان، آژانس، وانت‌بارها و برخی دیگر از صنوف از ایشان شکایت کرده‌اند.

او در پایان درباره اظهار نظر معاون شهردار تهران که گفته طرح اعداد 7یا 10هزار پارک حاشیه‌ای غیر واقعی است، نیز تاکید کرد: آقای معاون همان 100هزارتایی که خودشان می‌گویند را اجرایی کنند نه 7هزارتای به قول ایشان ما که در بودجه هم آمده است. ایشان کم‌کاری و سوء مدیریت خودشان را توجیه می‌کنند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.